søndag 5. april 2009

Jeg tror på et liv før døden

Huff og huff. Dette er for dårlig. Nå har jeg blitt skikkelig slapp med blogginga mi.. Har rett og slett ikke årket og finne på noe å skrive ^^
Ikke det at jeg har noe å skrive, for det har jeg ikke.
Atm sitter jeg bare å kjeder meg. Har sett Miss Undercover 2 på FEM og ellers ikke gjort så mye.
På fredag var vi på skitur og etter skituren var jeg sammen med Johannes, Sandra og Nanna. Vi overnattet hos Sandra siden vi hadde lite å gjøre. Vi sang lips og jeg våkna flere ganger om natta av at jeg hadde så sykt vondt i nakken av å ligge på sofan! Buhu...
På lørdag våkna vi i ti-tiden og spiste frokost og ryddet osvsovsov, før vi gikk på lysstøperiet og spiste enda mer + at jeg lagde hærlig kaffe latte!
Etterpå gikk vi litt rundt om kring. I firetiden kom Amanda, og da gjorde vi ikke så mye da heller :-p I åttetiden gikk vi på Klatre og spiste pizza og drakk litt øøøøl. Og litt til og enda litt til, helt til kvelden ble veldig fin ;) Vi (iallefall jeg) hadde det ganske gøy og det var masse kjentfolk og hotte freeridere der ;-D

Amanda måtte ta ellevebussen hjem til Svolvær i dag siden hun skulle på tur sammen med Susanne og noen folkz og jeg skulle på jobb halv tolv, så vi traska nedover mot torget så hun kunne ta bussen derifra. Når vi kom til bussplassen fant vi ut at bussen ikke gikk i dag, så hun måtte sitte på freeriderbussen hjem ^^ Hoho.
Jeg og Marte hadde det supert på jobb idag, og etter det har jeg spist middag, sett på film og bare sløkka! ;)


Snakkes godt folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar