lørdag 28. november 2009

Jøssa meg!

Nå er det faktisk over et halvt år siden jeg postet noe sist! Hehe. Syntes det er litt morsomt. Kanskje jeg skulle prøve å skrive igjenn? Eller?
Ikke det at livet mitt er fyllt med så mye interresant, men det er jo litt gøy da ^^

Kan begynne med sommeren og høsten. Bilder kan komme senere..

Sommeren:
I Sommer var jeg så og si bare hjemme om vi ser bort i fra en liten tur til Skrova og en uke i Oslo-området.
Sommeren i Henningsvær ble brukt til jobbing, utallige fester og mange timer som ble brukt til å knytte flere bekjentskap. Der i blandt en flott jentegjeng fra Tromsø og en fantstisk navnesøster fra Sverige!
Jeg ble også kjent med min tidligere stebror som nå går under navnet Kenneth/brora på min eldgamle sony ericsson. Gøy ^^

I Oslo var jeg på høstseminaret til Operasjon Dagsverk hvor distriktskomiteene fra hele landet samlet seg for å få en grundig innføring i årets tema. Her ble det også knyttet flere båndt. Eller kanskje et stort gummistrekk som ble strekt mellom flere plasser rundt om i landet. Der i blandt NORA fra selveste BERGEN ;) Koselig å dele rom med henne og våkne til en hærlig "god måreeen" hver morgen!

Høsten:
Tidlig høst gikk ut på å sette seg grundig inn i politikken siden det var stortingsvalget som stod for tur. Dette resulterte i en stemme til SV, et medlemsskap i Sosialistisk Ungdom og et i Natur og ungdom.

Ellers har jeg vært på mange seminarer rundt om i landet i forbindelse med Operasjon Dagsverk, brukt en langhelg i Oslo i forbindelse med OD-dagen. Dette resulterte i en fantastisk dag ved youngstorget, utkastelse fra Revolver, piercing i leppa (som ble tatt ut uka etter), tom pengebok, en lang, tung tur hjem til Lofoten og en forkjølelse i ettertid. Jeg ler.

Utallige netter har jeg overnattet hos Tone () og mange timer på kulturskolen i forbindelse med oppsettingen av En hyllest til Michael Jackson, som i følge publikum var helt fantastisk, og av oss: ganske dårlig i grunn. Men hva gjør man ikke for å få noen fantastiske øyeblikk på scenen i det fantastiske kulturhuset som også går under navnet "Vårt andre hjem". Hehe.


Akkurat nå skulle jeg egentlig, igjenn, ha vært i Oslo på det allmektige Alltinget! Operasjon Dagsverks O store evalueringsseminar. Egentlig så er jeg litt trist siden jeg prioriterte heldagsprøver og jobb framfor et hærlig gjensyn med alle andre FANTASTISKE distriktskomiteere fra alle Norges krinkler og kroker.

I uken som kommer er det Bokmål- og nynorskheldagsprøver, samt en svær historieprøve som står for tur. For ikke å glemme to skrivekvelder til russerevyen.
Ellers så er mine planer fram til jul å jobbe så mye som mulig, tur til Køben med Håkon for å delta på Klimamarsjen, masse prøver og øvinger med sanggruppa.
Gleder meg egentlig til det meste, men aller mest jula og juleferien! Det blir godt å se gamle venner vende hjemover for en god julefest!

Men nå skal jeg holde meg sosial på andre fronter!

Snakes on a plane!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar