mandag 30. november 2009

Slutt å syt, bynn å yt!

Nå sitter jeg her. Plantet i klasserommet. Har hatt tentamen og har akkurat levert. Så utolig kjedelig tentamen er! Vi fikk beskjed om at nettet kom til å være åpent hele dagen, men neida! Her var det stengt helt fram til 12.30. Så de to timene fra jeg var ferdig og til jeg fikk levert gikk utrolig treigt! For å si det sånn så gikk de to timene til mange kabaler! hehe.

Ellers i dag så skal jeg slå i hjel noen timer på skolen. Kjipt at jeg ikke har med meg historieboka i dag så jeg kunne lest litt til trekap prøven på torsdag, men jaja. Får finne på noe annet. kanskje jeg setter meg ned å ser noen episoder av South Park eller stikker opp til Tone! :D

Men nå har jeg egentlig ikke så mye mer å skrive.
Ny tentamen i morgen, så må spare fingerkraften min ;)

Heidåå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar