søndag 29. november 2009

Update fra hjemmefronten

For de som har lest, eller fått med seg, bloggen min i februar så har dere nok sett at jeg og mamma flyttet ut hjemme fra, for så å flytte inn i gjenn.
Det jeg vil si i dette innlegger er at vi, nok en gang, har flyttet ut. Denne gang for godt.
Tror det var i midten av september. Husker ikke helt. Nå bor vi i en koslig leilighet rett overfor jobben min, så det er veldig greit. Nå bor vi også mer "sentralt". Noe jeg er veldig glad for.

Har ikke noen bilder her fra, men kanskje det kommer snart. Could be, who knows? heh.


Nå sitter jeg og kjeder meg. Fun with Dick and Jane står på, ikke det at jeg følger så mye med. Er egentlig mest opptatt av å bekymre meg om heldagsprøvene, også kjent som TENTAMEN, jeg skal ha i morgen. Huff. Fingers crossed og wish me luck!
Nå er det nok for i dag.

Gå og legg deg, drittunge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar