tirsdag 10. februar 2009

Big girls don't cry

Jada. Nå sitter jeg her igjenn her sammen med en kul gutt (jada Erlend, du fikk det som du ville).
Vi bare kjeder oss til døde snart av all kjedsomheten, og ingen ting er interesant lenger. Tror nesten motivasjonscellene i hjærnen min har dødd ut. Blæh.

Etterpå skal vi søke på skole igjenn, stress. Vil ikke gå annet en FHS egentlig. Er så f'ings lei.. Vil hjem det sekundet jeg går inn døra på skolen, og vil slutteeeeee.. men det er vel bare å holde ut de siste månende.
Kan vel helt ærlig med hånda på hjerte si at høydepunktene i skoledagen er friminuttene og de gangene lærern går ut av klasserommet. Alt er bare dødskjedelig.
Føler ikke for å yte noe lenger. Alt går til helvette uansett........ prikkprikkprikk

Blir vell å søke allmenn. Må jo ha en backup-plan om jeg ikke kommer inn på fhs.

Men nå skal jeg ringe til mamma og rådføre meg om hva jeg skal søke på andrevalget..

Heii

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar