fredag 13. februar 2009

hele TRE timer igjenn

Joda.. Holder på å gå på veggene her. Utrolig kjedelig og jeg er blakk og fri for en ting jeg er veldig glad i :) x-D
Men jeg fikk meg en liten en av Maria! :-D TUSENTAKK <33 Du redda de siste minuttene av denne timen!
GUD jeg er lei av skolen! Jeg er lei av å være blakk og jeg vil hjem til mamma <3
Jeg gleder meg nesten til neste time. Så blir vi iallefall kvitt denne lærern her. hun er så rar. Er så lei av alt som heter skole og har med det å gjøre. Lurer på hvorfor jeg er deprimert, eller.. ikke deprimert. Jeg er bare langt nede, kanskje på et bristepunkt? Hm. Er jo så vidt jeg gidder å gjøre noe. jeg gjør ikke leksene mine, og det eneste jeg ser fram til i hverdagen er og kunne dra på jobb de få gangene jeg gjør det, og til å dra på musikaløvinga. Er lei av de som bor her, det som skjer her, og skolen jeg går på. Eller. er ikke lei av skolen, er lei av det vi gjør på skolen. Faen som jeg angrer på at jeg valgte denne retningslinja :-@ Æsj..

Dette vart bare masse syt men det driter jeg rett og slett i!

idag skal jeg "tvinge" mamma til å klippe håret mitt, og jeg skal farge det. Trenger så og si en forandring, og da kan det være en god begynnelse :-)

Må sende henne melding eller ringe henne så jeg kan minne henne på at hun må kjøpe hårfarge ;-)

Men nå er det pause så vi blogges nok senere eller en annen dag ;)

Heiii


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar