fredag 6. februar 2009

Det er bare bare bare

Nå sitter jeg har igjenn. Hos Marie. Jeg ser på The war at home mens Marie og Maria ligger og sover (om ikke de later som). Men jeg gidder ikke å plage dem. De får bare ligge der til klokka blir ca 17.40. Da skal jeg vekke dem så vi kan årdne oss og (igjenn) gå på musikaløving.
Skal ha øvinger hele helga. Det kan bli litt slitsomt, men godt. Petter Anthon kommer i helga, så det blir nok gøy :)
I dag har vi øving fra 18.00 til 21.00 (men det blir nok noen minutter lengere), så skal vi til Maria. Det skal tydeligvis drikkes, men nei, det gidder nok ikke jeg. Men de får nå bare kose seg. Det er Marie som blir dårlig til øvinga klokka 10.00 i morgen og ikke jeg ;) Hehe.


Nå begynner Will og Grace på TVnorge og Dharma og Greg på tv2. Boring. Må se hva som er på tv3. Sikkert bare dritt der også, så da blir det DisneyChannel.

Jajajja.

I dag har jeg også handlet litt mat til helga som skal være akkurat her. Har kjøpt litt rett-i-koppen tomatsuppe, et brød, te, appelsinjuice, skinke, majones og baconost. huff og huff, men mat må man ha. Jeg kjeder meg. Og jeg er sulten.

Skoledagen i dag var egentlig kjedelig. Først gjorde va bare ingen ting i det hele tatt, så så vi en film; Mississippi Burning. klarte ikke å følge med i det hele tatt. Buhu.. Jaja.


Gidder ikke å skrive mer.
Blogges bloggere ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar