torsdag 5. februar 2009

Trøtt og sulten

Nå sitter jeg her på skolen sammen med Aliksandra, Stine og Kathrine. Vi sitter og syter og klager over hvor sultene, trøtte og blakke vi er. Buhu..
Vi skal spille et spøkelses-spill! Skikkelig skummelt ;-D Hohoho
Så skal jeg gå å spørre om jeg kan få skrive opp litt mat i kantina ^^
Meeen det tviler jeg på at jeg får lov til :-( De er blitt så strenge. Buhu..


Ahhh,, jeg vil hjem og sove :-( Hjem til mat og seng. <3
Tror jeg blir å ta halv-ett bussen hjem. Er så sliten og utslitt etter jeg nesten ikke har spist det siste døgnet (grunnet pengemangel).
Jajaj..

Er så lei av all musikken på pc'n min.. Gidder aldri å laste ned noe. Bruker heller bare youtube og bluetooth ;-D

Men nå skal jeg gå i kantina. Wish me luck...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar