onsdag 4. februar 2009

Natt

Nå ligger jeg her på dritthybeln til Marie sammen med Marie og Therese.
Marie sover søtt og jeg og Therese bare shabber og klager over hvor sultene vi faktisk er. Eller jeg da. Har spist minimalt i dag, og det kjennes. Men men. :)
Jeg vil spise paprikaen som ligger i kjøleskapet. Men gidder ikke å gå bort dit, ta den ut og plukke bort frøene. Det er stress atm.
MSN er også fucka, så får ikke til å prate med noen der :'(
Jeg skal laste ned den forige versonen av MSN til Marie siden hun plages med den nye drittversjonen.

Egentlig så har jeg ikke en dritt å si. Kan fortelle hva jeg har gjort i dag.
Skole -> Marie -> Rimi -> Marie -> Musikaløving -> Marie ..

Hehe :-P

Menmen..
Slenger inn noe nytt i morgen.

Thesere: "Beklager meg men jeg kan ikke sove uten BH. neineineine æ meinte med x-D"


God natt ;-*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar