søndag 1. februar 2009

Sløkkehelg

Denne helga har jeg bare slappa av og kosa meg :-)
Jeg har vært på jobb lørdag og søndag sammen med Marte og Johannes og det var kjempe godt å jobbe litt igjenn!
Og så fikk jeg gitaren min i går :-D Den er så herlig! Jeg har spilt så mye at jeg har vondt i fingrene mine x-D Men det går fort over :)

Nå har jeg akkurat sett Walk the Line :-) Jeg liker den filmen så godt :) Den er så søt og trist :-(
Også har jeg spilt Hurt og Walk the line på gitaren min i de 5 minutters lange pausene med ca 20 minutters mellomrom på tv3 x-D
Johnny Cash har enkle og hærlige sanger ! <3 hjertehjerteenenen
heheh :-p

Akkrat nå sitter jeg i senga med gitaren på fangen og sliter med å strekke meg over den for å nå tastaturet på pc'n så jeg kan skrive og gi de som enn leser bloggen min en update på hva som skjer i min kjedelige verden ;-D

Men nå skal jeg spille litt mer og kanskje gå opp å spise litt om ikke så lenge ;-)


Blogges ;-*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar