tirsdag 3. februar 2009

Skole igjenn

Nå sitter jeg på skolen. Vi har holdt litt på med et prosjekt som garantert kommer til å gå rett vest ;-D Kan ikke si at vi har fått gjort noe i dag :-p Og samarbeidet og kommunikasjonen mellom oss i gruppa har heller ikke vært så bra ;-D
Men men. Det kommer seg nok.

I går var jeg bare hjemme å sløkka. Gidda ikke å dra på skolen siden jeg var en smule dårlig. Så det ble en gange kjedelig dag i senga ;-D

Nå sitter jeg bare her. Karin sitter å tar webcam-bilder sammen med Aliksandra, Erlend bare sitter å snakker masse tull som jeg ikke gidder å følge med på, og alle de andre bare nerder ;-D
Og jeg sitter å synger og prøver å følge med på teksten i sangen mens jeg skriver blogg ;-D Vanskelig å følge med på masse greier på en gang ;-D

Nå skal vi holde på med Prosjekt HVIT. Jeg, Erlend og Karoline skal jobbe sammen og jeg husker ikke heeelt hva vi skulle gjøre, men det kommer fort ;-D

Ellers er jeg i godt humør i dag ;-) Iallefall så langt ^^,


Heii ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar