tirsdag 3. februar 2009

What a hæææ?

"Mama i just killed a man" var det første som slo meg inn nå.
Queen - Bohemian Rhapsody suser ut fra pc'n med dårlig kvalitet her jeg sitter i kjedsomhet å venter på bussen.
Nå er skoledagen endelig over. Jeg, Erlend og Karoline har vel egentlig bare tulla bort fire timer med prosjekt. Vi har bygd litt mer på collagen vår som handler om lofast på et eller annet vis. Alt er hvitt så det må være vinter :-p Neida. Prosjektet heter nemlig "Prosjekt HVIT" og går ut på at vi skal lage en aktivitet, lage noe praktisk og noe å legge øynene på når vi framfører vårt prosjekt. Vi har valgt ark. Ja, ark som man skriver eller tegner på. Ut ifra det har vi laget det vi forbinder med Lofoten og lofast. Vet ikke om det blir vellykket da! :-p Også har vi, eller jeg, gipset hånda mi. Fikk et minimalt klaustrofobisk anfall på slutten. Følte meg hjelpesløs og ubesyttelig x-DD Hehe :-P
Ellers lukter det helt for jævlig søtt her inne av ei annen gruppes sukkerprosjekt. De har laget pyramider og bygninger av sukkerbiter som de har drysset vanijlesukker og suketter over. Blir kvalm..

Slenger inn noen bilder av det vi har laget i klassen i dag :-)


Lofoten/Lofast. For de som ikke skjønner dette får de spørre så skal jeg forklare ;-)

Trenger vel ikke å forklare dette en gang? :-P

Sukker. Ser sikkelig bra ut :-D Men det lukter kvalmt ;-S


Jaja.. Da var det bare 50 minutter til bussen går.. Ahh.. BORING!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar