onsdag 4. februar 2009

Skolæ

Nå har vi vært her i snart tre timer.. Er lei allerede. Vi har tatt skolebilde til "year book" og holdt på med prosjekt arbeid. Har ikke akkurat fått gjort noe -,-'
Late folk med dårlig samarbeid burde ikke jobbe sammen ;-D Hohoho ^^,

Ja.. da har klokken blitt snart halv to, og jeg glemte å publisere det første jeg skreiv.

Nå sitter jeg, Karin, Aliksandra, Karoline og Erlend på elevrådskontoret og chiller max men musikk og tulleringing. Hehe :-P
Tja.

Proskjektet gikk ikke så bra. Stine og May-Britt ditcha meg og Aliksandra, så nå er det bare oss to. men for alt vi vet så blir det kanskje mye bedre. Vi skal lage samlingsstund med tema språkstimulering. Spennende? Nei..

Joe Diffie - John deere green <3 Ah, deilig låt ;-D

Men men..
Skriver kanskje noe senese når jeg sitter å chiller hos Marie ;)

Blogges :-*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar