onsdag 11. mars 2009

God natt, Hattifnatt

Jærræ.. Fysj, jeg vil ikke være våken nå. Jeg vil sove. Lenge. Har lovet mamma at jeg skal stå opp tidlig i morgen, men vi får se hva det blir til ^^

I går var jeg hos Sandra sammen med henne og Johannes. Vi så på Paradise hotel og lagde fiskegrateng. Etter litt om og men fant jeg ut at jeg skulle ligge over. Før vi gikk å la oss rundt halv fem, så vi Bloody Mary på tv3.

Klokka ett i dag ble vi vekket av Merete, Sandras mamma, som kom fra jobb. Etter litt stod vi opp. Vi spiste polarbrød med nugatti og så på Americas next top model, før jeg dro hjem halv fire for å spise middag. Middagen bestod av fiskekaker og oversaltet makkaroni. Ekkelt. Mamma skal aldri få salte makkaroni igjenn...
Resten av dagen har jeg ikke gjort så mye. Hang litt mad Johannes før jeg spilte Pet Society på facebook, og glana på tv'n. Nå har jeg sett på Showbiz på nrk nett-tv og snakka med Vibeke på msn. Hun er så søt :)

I morgen skal vi kanskje på lavvotur. Det kan bli koselig.

Men nå skal jeg legge meg og se på film til jeg sovner.


God natt, Hattifnatt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar