lørdag 28. mars 2009

Happy Birthday!

Japp! 27. mars ble jeg 18 år ;-D

Halv ett kom Anette, Marie, Niclas og Stian og overraska meg med bursdagssang, kake og gave :-D Det var koselig selv om vi måtte være überstille og hviske til hverandre siden stefaren min lå og sov. kaka var sjokoladekake og pakken var ei t-sjorte jeg ønska meg og et dildosett x-D Stian og Niclas vart helt ville og leka med disse greierne, og jeg hadde halvpanikk for at mamma skulle komme ned og kjefte på oss x-D Kaka var kjempe god! :-D
Etter en halv time dro de hjem igjenn og jeg gikk opp til mamma en tur før jeg gikk og la meg.

Morgene etter dro jeg på skolen. Der sang vi bursdagssang sammen med læreren. Skoledaen gikk som forventet. i de siste timene hadde vi engelsk, og der ble sang de også sang til meg :) Denne gang på engelsk.

Etter skolen dro jeg til Svolvær. Der lagde vi pizza hos Marie og gikk i kulturhuset for å spise kake ^^, Kakeutvalget var litt dårlig så det endre med kaffe. Fy faen så utrolig fint det kommer til å bli der ! Vi tok heisen opp til tiende etasje, og det var jo den utsikten! Utrolig fint!

Når vi hadde drokket kaffen og shabba litt gikk vi til merieriet for å ha musikaløving. Det sang vi også bursdagssang. ^^ Koslige folk :)
Når øvingen var ferdig rundt ni gikk vi på narvesen og kjøpte pizza og snaus før det bar i drikkingen. Øl, øl og mere øl. Så dro vi til Mathias hvor det var en syk Bodøværing som mente han skulle banke alle i rommet. Morten tok en powernap og kasta opp ut vinduet. Huff. Etter vi hadde vært der en stund klikka han ene fyren ogog vi gikk og ringte politiet. Ja. også gikk vi bare å vasa rundt i teltet og på styrhuset. I tretia fant jeg ut at jeg skulle gå hjem til Marie og legge meg, men ha hadde hun klart å låse nøkklene inne på hybeln, så vi kom oss ikke inn. Men jeg fikk sove hos Anette :)

I tolvtiden stod vi opp og jeg gikk til Marie for å få henne med for å handle. Også gikk vi på musikaløving.

Legger inn litt bilder fra de to siste dagene ;)

Bloggezzzzzzz






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar