mandag 16. mars 2009

Rainy days and Mondays always gets me down

Joda! Når klokken ble halv seks i morres, det begynte å bli lyst og jeg enda ikke hadde sovna ble jeg i grunn litt deprimert. Jeg hadde enda store planer om å stå opp halv åtte, spise frokost, sminke meg og dra ut i praksis som en flott start etter ferien. Men neida. Her vokna jeg i ett-tiden av at mamma vekkte meg. Litt skuffa, og mere flau av meg selv. Ikke fikk jeg sagt i fra heller siden jeg ikke fikk tak i praksis folka ;-S I tilleg til det skulle jeg gjennomføre aktivitet i dag. Såe,, huffameg. Får prøve å skrive et planleggingsskjema for aktiviteten og ta med imorgen. Hum.

Jaja.. Etter jeg endelig kom meg opp av senga i firetiden hadde vi ikke middag :( Jeg spiste heller, hm, hva var det? Ja! Jeg lagde meg en meget stygg fiskesuppe som jeg ikke spiste mye av. Det ble heller mer kake ;-S
Etter vi hadde spist gikk jeg ned og planta meg under dyna igjenn. Denne gang for å se på Two and a half men.

"Love isn't blind, it's retarded"
kom de fram til der.

Fra åtte til ti gjorde jeg noe hemmelig sammen med mamma ;-D Det var litt kjedelig, men jeg ser jeg blir bedre og bedre etter en laaaang pause x-D (nå kan jeg tenke meg at alle spyyyyr av nysjerrighet:P(Spelling?)) Hehe :)

Når jeg kom hjem fra den hemmelige tingen var jeg sulten og stappa i meg to brødskiver meg nughatti og to stykker sjokoladekake mens jeg så på Paradise Hotel på tv3s web-TV. Takk gud, for web-tv <3 ^^

Nå gjør jeg ikke stort mye. Skal gå å legge meg i senga og putte noe supergodt i kjeften mens jeg skal se på enda mer Two and a half men ;)

I morgen bærer det til Kabelvåg på elevrådstyremøte så til svolvær på musikaløvelse ;-D Selv om jeg er suuuperblakk og nervøs for å spørre mamma om penger kom jeg med den; "kan jeg låne 250,- til neste uke? (A)" Svaret jeg fikk var "hva skal du med dem?" "Eh, buss kanskje?" Mamma: "Nu træng ikke å LÅN penga tell buss. Det skal du få.. Og du skal få alt du vil ha så lenge du gjør nåkka telbake" Hehe.. Vet ikke helt om jeg vil gjøre noe eller låne penger x-D Hehe :-p

Anyways ;)
BLOGGES :-* (håper jeg får sove litt i natt, da)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar