fredag 13. mars 2009

You change your mind like a girl changes clothes

Ja. Nå sitter jeg her i all kjedsomhet og venter på at skirennet på tv'n kan bli ferdig så jeg kan få se på det jeg vil ;) I tillegg til det så har jeg vondt i ryggen og forholdene i kroppen min kjennes ut som at jeg har vært på partyy.. Men nei, det har jeg ikke. Alt kommer av at vi overnattet i lavvo. Nå tenker dere sikkert sånn lavvo som man pakker i sekken og setter opp hvor man vil. Men tenk igjenn. Denne lavvoen er bygd av tre og ganske stor i grunn, også er det masse reinskinn der som mann kan ligge/sitte på. Iallefall. Jeg, Marie, Vilde, Roy, Hanne, Karl Magnus og Ole Christian overnattet. Vi satt rundt bordet og lå utover gulvet på skinnene og snakket masse tull om alt mulig til klokka var nesten fire. Da blåste vi ut lysene å la oss for å sove. Johannes, Vibeke og Sandra var også en tur innom før Vildes far kom og fikset en stropp som holder lavvoen fast (hva er vitsn med det?) fra å velte, som bråket noe fryktelig! Dette var i nitiden. Vinden lagde vibrsjoner i stroppen som lagdte en forferdelig lyd i ståltaket. Fysj.
Joda, det var gøy, men litt kaldt i begynnelsen og mot slutten av natta. Men det er vel en del av turen. Når vi la oss var peisen på tur å brenne ut siden Roy hadde hatt alt for mye ved inni. Fy! Jeg sov sikkert ikke mer enn en time, men hadde en varm og god sovepose. Alle stod opp mellom åtte og halv ni, siden alle bortsett fra meg og Vilde skulle med bussen som gikk klokken ni. Når de andre hadde dratt ryddet jeg og Vilde i lavvoen, og litt før halv ti var jeg hjemme. Jeg gikk opp og satte meg i stua for å chille helt da mamma kom opp å ba med gå ned å legge meg så jeg ikke sov utover hele ettermiddagen, for så å sitte oppe hele natta. Jeg fulgte hennes råd, tok med meg katta, satte på en film og la meg til å sove. Gud, det var godt! Rundt tre kom mamma ned å vekket meg. Jeg lå en time til før jeg stod opp. DA merket jeg at jeg hadde fryktelig vondt i ryggen etter den harde natta. :-(

Til middag hadde vi kyllingvinger og chips + agurksalat. Lenge siden, så det var deilig! :) Etter det så vi på Showbizzzz på NRK1, det er litt koselig. Etter det har jeg bare sittet her og ikke gjort noe som helst fornuftig ;) Nå skal jeg gå opp igjenn for å se om det er noe på tv'n ;)

Wish me luck :-*

(Slenger inn et mislykket bilde av en misfornøyd jente ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar