mandag 9. mars 2009

Sunday, Sunday people

Siden jeg ikke årka å skrive i går når det faktisk var søndag så skriver jeg heller om søndagen nå, mens jeg later som at det er søndag ;)

Idag stod jeg opp rundt halv elleve. Jeg var utrolig trøtt og skulle begynne på jobb klokka elleve. Ti på elleve traska jeg nedover i den kalde vinden som gjorde at sminken min havna over alt. Typisk.
Ellers så var dagen på jobb veldig rolig. Johannes fikk gå rund ett-to tiden tror jeg det var. Så ikke på kolokka ^^, Mens jeg og Marte ble igjenn til klokka fire. Når klokka var tre var vi klare til å stenge og alt var ryddet og vasket. Det eneste vi ventet på var at de siste gjestene skulle dra, da det kom noen og sa at det sto på døra at vi hadde åpent til 16.00.. Vi nølte ikke på det og lagde oss kaffe og satte oss ned og chilla til klokken vart fire. Helt grei dag på jobb spør du meg :)

Etter jobb vart jeg henta og mamma og Tommy som hadde vært på kjøretur. Når vi kom hjem lagde mamma spaghetti mens jeg spilte litt gitar og Tommy så på TV, som alltid. Etter middagen ringte jeg til Johannes for å høre hvor det ble av han siden han hadde spurt ov jeg ville være med å gå tur etter jobb.
Turen hadde egentlig målet Festvåg, men ble mye kortere ettersom vi rota oss bort til Lavvoen i steden. ingen av oss hadde vært der før, så vi satsa på at vi gikk rette veien ;) Vi fant fram til slutt og forholdene der var gode ;) Det var en peis der og masse reinskinn. Jeg kom til å tenkte på alle de morsomme turene vi hadde i lavvoen i Skrova den gang jeg bodde der, og fåreslo at vi måtte få med flere og ta en overnatting ;) Litt skremte og redde for Mikkel-rev trassket vi hjemover. Denne gang valgte vi en annen vei over en haug og et vann. Det var skummelt å gå over vannet, så det endte med at jeg neste la meg ned og rullet over. Hehe ^^
Og så flink som jeg er så hadde jeg tilfeldigvis kameraet i jakkelomma ;)

Kveldens beste og mest misslykkede bilde:


Ellers så gikk dagen videre til sløkking foran TV'n, litt pc, gitarings og soving ;-D Også leste jeg litt i boka mi ^^

Skriver mere senere når jeg har mandag ;-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar