lørdag 7. mars 2009

You go back to her, and i go back to black

Ja. Amy Minehouse <3 Gad, jeg digger henne. Drughead kanskje, men jeg digger sangene hennes.

Nå er det jo da en god stund siden jeg har skrevet noe her, og kjedsomheten tok tak i meg.
Tja. I det siste her jeg ikke gjort så mye.
I dag var jeg på jobb, i går var jeg i bakken, på tordag var jeg på musikaløving, samme på onsdag, og onsdag, tirsdag og mandag var jeg i praksis på skolen igjen.

Også kan jeg jo sende en hyggelig tanke til alle som fikk vinterferie i går :)
Pluss en ekstra god og varm tanke til Amanda med knekt hånd :( Kjempe glad i deg :-*

Nå skal jeg ta med meg gitaren min, gå i senga sette på en film, spille litt og lese i boka mi ;)
Kanskje jeg kommer meg så langt at jeg skriver noe i morgen også ;)

Hadem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar