lørdag 14. mars 2009

I wanna rock, i wanna rock your body, rock

Jodam. Ja, med en M ;)
Nå er det snart legge tid for en jente som meg, men jeg følte for å skrive litt mer her idag :)
Etter siste innlegg har jeg gjort som følger:
- Sett på det store korslaget
- Vært på fest i ti minutter
- Vært i Svolvær og Kabelvåg og bare kjørt bil sammen med Lasse, Emilie, Vibeke og Nanna
- Vært på shell sikkert tre ganger
- Sett Lost
- Og spist masse sjokolade ;-S

Nå skal jeg ta med pusen min og gå å legge meg i senga. Der skal jeg sette på en film. Hvilken er ikke så nøye, men det bli sikkert en kjedelig en. Før det skal jeg gå opp og klemme mamma mens jeg forteller henne hvor glad jeg er i henne.

Ellers har jeg strikkmerker i panna etter den gule strikken min som jeg har hatt rundt hode i dag x-D (den lyste også i neonlyset på festen vi var på ^^ Gøy)

Akkurat nå har jeg ingen planer for morgendagen, men jeg må vel finne på noe sammen med jentene her :) Kanskje vi går på Lysstøperiet og drikker en super Kaffe latte som jeg mekker til, eller en vinderdraum av en kakao og en sandwich eller rundstykker ^^ Gud, nå vart jeg sulten x)
Egentlig har jeg bare lysst til å være kreativ i dag. Hum. Jeg har mala litt ^^ Skal gå å hente bilde før jeg legger meg, for det ligger nemlig i garasjen. Jeg får ikke lov til å grise med maling inne i huset :(
Også skal jeg ta med gitaren min i senga så jeg kan klimtre litt før jeg legger meg ;-D

Og til alle dere kidsa der ute;



Sov Godt ;-*

3 kommentarer:

  1. det dærre lingna ikke på en unge engang, ligna meir på en 40 åring :)

    SvarSlett
  2. Tok det lang tid før strikkmerke forsvant?

    SvarSlett