mandag 9. mars 2009

Long, long time ago I can still remember

For litt over tre år siden flytta vi fra Skrova. Og helt egentlig så savner jeg litt å bo der. Vi fant alltid på så masse gøy! Vi stod hverandre så nære og hadde det vel egentlig ganske bra mellom all kranglinga!
Vi hadde lavvoturer, turer i skogen, overnattinger hos hverandre, på bua og på hytta på sandøya, vi dro til Svolvær og lata som at vi kom for sent til ferga, vi hadde de rareste festene, og hver gang noen var alene hjemme ble huset innvadert av alle de andre som ikke var alene. Det var dansing på bordet, sleepovers på madrasser i stua, skrekkfilmer, spiritisme, kakebaking, ja you name it!
Vi hadde det vel egentlig utrolig morro også.o
Jeg husker spesielt en lavvotur hvor vi hadde det kjempegøy. Det artigste var vel "skrekkfilmen" vi lagde hvor Kristin dro meg inn skogen etter bena. Det var litt skummelt x-D
Men men. Alle disse gode minnene førte til at jeg kom på et bilde jeg hadde på gammelpc'n. Så jeg gikk inn der og sendte det over på laptoppen så jeg kunne legge det inn her ;)


Livets glade dager :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar