mandag 9. mars 2009

Opptur og nedtur

Oppturen var at jeg fant iPoden min som jeg ikke har sett siden i sommer :-D
Nedturen var at jeg fant de to headdsettene til telefon min som jeg har letet etter siden oktober sikkert. Det er jo en opptur i seg selv, men nedturen i oppturen er at jeg har ikke telefonen min lengere siden noen stjal den for et par uker siden.
En annen opptur er at jeg og mamma skal kjøre til vestvågøya å se på hytta til tanta mi og dem. Nedturen i det er at Vilde ikke skal være der når vi kommer. Hun er så slapp at hun rett og slett ikke gidder å dra dit :-p Vi er så forskjellige akkurat der, men eller er vi ganske like. Begge er helt spinna gærne og ganske så, ja, kan vi kalle det hypre (?) i blandt :-P

Kan vel slenge inn et bilde av oss ;-D


- Glad i deg, søta :-*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar