torsdag 22. januar 2009

Ferdiiig :-D

Nå er vi ferdig på skola. Så nå sitter jeg sammen med bygdefolke (Emilie, Sandra, Nanna, Roy, Andrea, Michael) i sofakroken på skola mens vi venter i spenning på bussen ^^, Noen skal hjem, noen skal til Svolvær og jeg sitter å venter på Marie som har gyn til klokken er halv fire. Boring -,-'


Hm. I kveld skal jeg på kickboksing sammen med Marie, Marit, Anette, Ida, Stine og Belèn ^^, Det kan bli gøy x-D Og veeeldig tungt forr den utrolig lave kondisen min ;-S

Men vi må jo prøve oss på å være litt sportslige så vi kan få opp den teite kondisen >:-@



Tja.. nå gikk alle untatt meg, Roy og Emilie vi skal til "storbyen" Svolvær. Alle skal nok forkjellige ting ;-p

Bobb bobb bobb.



Jaja.. Får se om jeg gidder å skrive noe senere ;-DD

Blogges :*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar