fredag 30. januar 2009

Æææææsj.. Nå sitter jeg hjemme å kjeder meg. Allerede!
Plutselig fikk jeg skikkelig lysst til å dra på Beyond Sunset på Leknes.
Meeen mamma sier jeg ikke får lov å dra siden jeg skal på jobb imorgen :-@ Ikke det at jeg kommer til å være just the same i morgen som jeg er akkurat nå. Men det hun er redd for er at jeg ikke skal komme meg hjem eller bli dopa eller noe sånt. Hun er bare teit .. Bare for at andre doper seg, betyr jo ikke det at jeg og alle andre gjør det også!
Så resten av kvelden blir nok å gå i depping og sløkking på rommet.. Kanskje jeg skal høre mrg rundt om noen vil komme på besøk til meg ^^,

Jajajja... Give me a call ;)
Du finner meg på gulesider x-D Bare pass på å skive etternavn fornavn og mellomnavn (i den rekkefølgen) x-D Hohoohoh

Heiii

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar