torsdag 29. januar 2009

Gym! :-D

I dag har vi hatt den morsomste gymtimen i hele skoleåret ^^,
Vi har gått på skøyter og hatt det kjempemorsomt :-)

Erlend hadde ikke gym idag siden han ikke passet noen av skøytene x-D Selv syntes jeg det var morsomt å gå på skøyter. Vi gikk "slalom" og prøvde ut masse forskjellige bremsemetoder osv.
Også spilte vi håndball. Det var litt skummelt. Jeg skulle ta igjenn Martin, så kom Roy opp på andre siden, også snubla jeg og begge to falt over meg! Jeg vart kjemperedd for at de skulle falle oppå meg og at jeg skulle få skøyteme i hode :-( Men det gikk helt fint :-D Roy hoppa over, og Martin rulla på et eller annet vis en eller annen plass x-D

Men ellers har et vært en av de morsomste gymtimene leg har hatt :-D
Ever, sikkert ^^,

På bilde: Stine, Aliksandra, Maiken, Kathrine, Camilla, Maria sin rosa genser og benet til Karoline :) Fotograf: Kathrine ;-D

1 kommentar: