onsdag 14. januar 2009

Onsdag 14. januar

Ja. I har jeg vært på skolen å kjeda meg. Etter skolen dro jeg hjem ilamme Marie.
Hun sovna og jeg bare satt å glana på TV'n. Boriiing. Etter en stund vekket jeg henne siden musikken i meg kallet og musikaløvinga skulle begynne om ti minutter. Så jeg fikk henne opp og vi traska bortover til kulturskola.

På kulturskola ble vi møtt av mange smil og vi hilsa på mange nye folk.
Masse rare "oppgaver" ble utført av et stort gjeng på 15-18/19 år og to lærere. Noen pinlige situasjoner for noen, mer artige for andre. Nå stiger bare spenningen om å framføre musikalen i det nye kulturhuset for hvert sekund.

Nå bare sitter vi her (jeg, Marie, Therese og Guro) og ser på TV og snakker om pupper og botox (?) stapp mett etter alt potetgullet, browniesen, kyllingvingene og milkshaken vi har fått i oss :S +o(
Håper vi får sovet det bort i natt ^^


Kanskje jeg skriver mer senere ;) Får se hva jeg gidder :*

Vi blogges ;-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar