torsdag 15. januar 2009

Torsdag 15. januar

Nok en kjedelig dag? Tja :p
Har vært på skolen en tur (du kan lese en annen plass hva som skjedde der), og hjulpet mamma med å pakke ut varer på butikken. Det var booooring -,-'

Nå sitter jeg bare i stua og venter på at dokumentaren "Jenter som hater" skal begynne på TVnorge. Så reklame på det for noen dager siden og syntes det så litt interesant ut. Ellers så har jeg sendt enda en søknad til Romerike FHS siden jeg ikke er helt 100% sikker på at jeg sendte en søknad en gang for lenge siden. Plutselig bare kom det en bekreftelse på at jeg hadde søkt og at den var registrert. Litt skjokk og litt panikk slo meg før jeg fire timer senere bestemte meg for å la det ligge.

Men nå har jeg gått i et par dager og grubbla på hva som stod på den, så jeg rett og slett skrev enda en til. Alt jeg trenger nå er å sende etter vitnemål, karakterutskrifter og et par attester så er søknaden fullstendig ;-) Men før jeg får gjort det må jeg få tak i en kopi av vitnemålet mitt fra tiende og få en attest fra arbeidgiver og kanskje fra lærern min. Skummeeeeelt :-S Men det er nok verdt det ;-D

Tja.. Har jeg noe mer å si? Hmm.. Ja! :-D
Stephanie kommer i morgen :-D Hun bor i Harstad men moren hennes bor her jeg bor så hun skal komme hit i helga og være med på fest ;-D Det blir gøy :-D


Kanskje jeg hiver inn et innlegg senere i kveld :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar