onsdag 21. januar 2009

Ooh yeah

huff og huff og huff

boooooring -,-'

Jaja ;-D Eh.. dette ble jo bare rart :p

Vi har kommunikasjon og det er booooring.. Skal liksom skrive en snær ting som jeg ikke gidder akkurat nå. Tror jeg heller skal gjøre norskoppgavene til i morgen. Det handler iallefall om musikk :-D Også har vi musikaløving i dag ^^,
Og i uke 6 skal vi ha prosjekt. Vi får velge alr selv ;-D Tror vi blir å lage en film om mobbing. Men har ikke peiling på hvem jeg skal være på gruppe med. Eller. Jeg vet hvem jeg vil være på gruppe med, men no names named! ;-D

ellers så sitter vi bare her å ser på bilder ifra,, eeeh, Svartsundet? :p Det var iallefall fint der ;-D Skal kjøpe meg en hytte der når jeg blir rik ^^, Også skal jeg lage vei dit om det ikke er det :p x-DD


Bobb bobb din snopp, jeg kjeder meeeg.

Camilla Marie sier (13:09):
fan æ treng å bli litt piska så æ klara å gjør tingan mine!! ;-) :-p
Erlend sier (13:09):
jah, bend over så skal æ pisk dæ :p


Her e vi saklig ja ;);)

Jeg har jo ikke et ord å skrive :-O huffhuff.. Sitter å hører på eldgammel musikk og bruker et år på å finne fram i boka hvorfor man sensurerer musikkvideoer. Jeg er syk. Syk av at jeg ikke gidder å jobbe. Det er sykt, ikke jeg -,-' Doh
Kan ikke tida gå litt raskerre så vi kan få pause? Happy hour fra 13.50 til 14.00!! :-D

Nei må vel bare tvinge meg selv til å jobbe. Headsette på for fult og øya i boka.
Blogges ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar