mandag 26. januar 2009

Natt

Nå sitter jeg har i gjenn. Kjeder meg (som vanlig :p). Er ikke trøtt heller. Men det er vel ikke så rart etter seks timer søvn etter skolen? Hehe.
Ellers har jeg hatt ei ganske fin, men kjedelig helg.
Fredagen var jeg bare hjemme å kjeda med sammen med familien, og på lørdag var vi å så russerevy og tok oss en liten fest. Fikk tak i billig drikke som jeg skal betale for når jeg får penger hos Marie (hør du? ;)).

Idag har jeg vært på skolen. Der skjedde det utrolig lite og jeg ikke ikke gjort noen ting for å si det slikt ;)
Japp, vi har prøve i morgen. Nei, jeg har ikke lest enda. Må vel trø til å lese litt om ikke så lenge.

Forige helg var jeg på nyttårsball. Kan vel si at jeg hadde det sinsykt morsomt hele kvelden :-D Dansa og svinga for full rulle ;-D


Akkurat nå ser jeg på C.S.I. Det var noen folk der som var dekket av hår på hele kroppen. Syntes synd på de som har det sånn :-(

Også har mamam bestilt meg gitar i dag :-D En blå fin gitar :-D


Det er en Stagg SW 205, akustisk gitar som kan kobles til forsterker :-D Gleder meg!! :-D
Tar den med på treffet, misser ;-) Om jeg kommer meg, da :-D


Men nå får vi se om jeg kanskje skriver mer utover natta ;)


Blogges, peeps ;-*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar