tirsdag 20. januar 2009

skole igjen

huff.. Nok en dag med skole. Det ble ikke noe innlegg i går etter jeg kom hjem, selv om jeg satt med pc'n klistra til fanget i hele ni timer. Ja jeg sløkka og så på tv samtidig mens jeg holdt på å kjede meg ihjel og Marie gikk meg på nervene ;-D Eller skal vi si Marrie? :p

Hehe.. Kjenner stresset og presset presser seg på meg med rundt seks innleveringer denne uka *sukk!*
må ta i et tak i ettermiddag! Seriøst. Jeg kan ikke fortserre sånn som jeg har gjort i det siste. Det er tross alt et vitnemål som bli å følge meg for resten av livet, og da vil jeg ikke ha bare treere. Det vil være litt flaut å sende det ut til de eventuelle skolene jeg vil søke på, og mange stiller jo høye krav!
Huff og huff. Jeg må skjerpe meg :(

Jaja. Jeg får skrive mer i neste pause eller noe.

Back to work...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar