mandag 26. januar 2009

Skole igjenn ^^,

Ja. Da har jeg lest igjennom kapitlet til prøven i neste time. Sovna men boka i hånda i går etter å ha lest to setninger x-D

I dag er det to måneder til bursdagen min og markering av Holocaust. Vi markerer denne dagen i dag 27. januar siden det var på denne datoen de sovjetiske styrkene befridde konsentrasjonsleirene Auschwitz og Birkenau. Joda!

Ellers så skal jeg hjem å rydde etter skolen så jeg kan få gitaren min med en gang den kommer i posten ^^
"Du får ingen gitar før du har rødda! ;)" - mamma.
Joda -,-'
Så må nok hjem i dag, Maria :-(
Skulle egentlig sove hos Maria i natt siden vi ikke begynner før klokken halv elleve i morgen siden vi skal på utdanningsmesse på allmenn i Svolvær. God grunn for å slippe unna skolen ;-D

Ellers tror jeg prøven kommer til å gå rett vest ;-) Og innleveringsoppgaven min fikk jeg 4- på.. Selv om det var mange av de 24 oppgavene jeg ikke hadde gjort (a). Men fikk såpass bra karakter siden jag hadde mange selvstendige svar :-) Og det er jo bra ;-D

Ja, jag kan vel skrive masse mer tull her siden jeg allerede var i gang og det enda er 10 minutter til frokostpausen. Jeg hadde noe å skrive om, men nå har jeg glemt det -,-'

Dagen i går gikk i soving. Jeg blir litt sint på meg selv når jeg sover bort dagen! Jeg kunne ha gjort lekser og sett på det jeg skulle se på TV. Men neida! Der sovner jeg og sover i seks timer :-@!!!!!!
æsj..

Whatever..
Blogges ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar